Friday 30 December 2011

VII. Fejezet

Először is. Idén ez lesz az utolsó fejezet, igaz októberben kezdtem el közönségnek írni a történetem.
Kaptam jó-és rossz kritikát is és ennek örülök, mert így tanul a hibáiból az ember. Remélem jövőre még többen olvassátok a történetem. ÉS megint kérlek titeket írjatok kommentet a fejezethez vagy Chatbe és szavazzatok a fejezet végén.
xoxo:Bella
És mindenkinek előre is B.Ú.É.K!!!!




Itt voltam még ebédre majd hazamentem azzal az ígérettel, hogy ezt még jó párszor meg fogjuk ismételni. Edéd közben ami ehető is volt bár mondjuk a sajtos szendvicset nehéz elrontani (de mégis megégették a kenyér alját egy picit de….ehető és az a lényeg) Adammel beszélgettem a dalválasztásról, hogy a két hét múlva esedékes szombaton(május7) mit énekeljek.  Vasárnapot otthon töltöttem főleg tanulással. „Imádom” a történelmet s utána megfűszerezve egy kis franciával és biológiával. Ilyen jó időben az ember menne kutyát sétáltatni de nem, tanulni kell hogy jó legyen a bizonyítványom. Nem szeretem de hát azt is kell néha, majd este Nórival beszélgettünk. Kitárgyaltuk a suli helyes pasijait meg Hollywood jó pasijait. Ő 20 percen át áradozott Tommy Joe-ról. Hétfőtől szünet van a suliban csak pénteken kell bemenni díszíteni mert ballagás lesz a végzősöknek. És most kérdezed miért tanultam. Egyszerű. Szünetbe úgyse fogok tanulni s utána ott az American Idol. Szerintem Nórival fogjuk járkálni L.A utcáit mert még úgysem ismerem.  Körülbelül 10 órakor mentem aludni. Másnap reggel sem keltem korán. Tudtam anyuék dolgoznak és egyedül vagyok itthon. Ránéztem az órámra és fél10 volt. WTF?! Nórival 10kor találkozunk mondjuk ő jön hozzánk de akkor is. Hogy nézek ki? A hajam mint egy szénakazal. Épp rohanok a nappaliból az emeletre mikor kopognak.
- Ki az?? – kiabáltam le
- Oké akkor névsorolvasást tartok. Adam Tommy Isaac és Nóri – hallottam meg Nóri hangját,na baszd meg nekik is pont most kell jönniük mikor az ember úgy néz ki mint egy mumus.
- Gyertek be– kiabáltam vissza 
- Ha betudnánk! Zárva van – hallottam egy férfi hangot – de igyekezz kérlek még a végén a paparazzik meglátnak. – pf tipikus Tommy. Mintha akkora szám lenne. Na jó kibaszott jó gitáros, de akkor is…
- Jajj de sürgős valakinek Tommy. Megyek már – majd fogtam magam és egy szál semmiben nyitottam ajtót mivel egy topban és francia bugyiban alszok. De nem tehettem mást épp megzavartak a reggeli készülődésemben.
- Azta Lori ennél szívéjesebb fogadtatást nem is kaphatnék – mondta Tommy  majd megölelt. Férfiak.. Megforgattam a szemem amin Isaac jót kuncogott.
- Na majd bent ölelgettek de vigyázz a végén még címlapon kötünk ki. Befele… jajj de sokan vagytok – panaszkodtam viccesen
- Ha gondolod el is mehetünk. De én még megnéznék egy átöltözést távozás előtt – mondta pimaszul Isaac. Már ő is? Komolyan.. hova fajul a világ? Ő nős… Azt hiszem. De igen van jegygyűrűje.
- Isaac úgy megverlek. Amúgy te nős vagy! – mondtam majd elkezdtem kergetni a házban. A többiek csak röhögtek. Tiszta ovisok nem? De!
- Na jó feladom csak ne kergess – kiáltotta mikor egyszer körbefutottuk a házat.  – Amúgy honnan tudod? És nem vakságot fogadtam hanem hűséget. Amúgy sose csalnám meg a feleségem. Szeretem őt.
- Rendben de puhány vagy egy kis futástól máris kifáradsz – majd fogtam magam és Adam mellé ültem aki mint mindenki más a kanapénkon ült. – És onnan, hogy nem vagyok vak. Látom a gyűrűdet, és Awww de cuki vagy. Nekem is ilyen férj kell majd.
- Szerintem Lori menj és öltözz fel. Még a végén ki kell tennünk a 18-as karikát – kuncogott. - Gondolok itt Tommyra. – Fűzte tovább a gondolatmenetét Adam mire az említett a Glam-Rock sztárhoz vágott egy díszpárnát.
- Nocsak Tommy. A nagy Rock sztárnak nincs barátnője? – Amúgy tényleg egy kicsit lesokkolt. Hisz körbeutazta a világot köztük Amerikát is és komolyan senki se akadta  horgára?
- Nincs… Nem olyan könnyű ám ez. Sokan nem szeretik, hogy, hogy is fogalmazzak Adammel a színpadon műsort csinálunk. – elmondta problémáját Glitter Kitty. Azt hiszem a többiek ezzel szokták cukkolni. Mármint a becenevére gondolok. Nem a nőhiányára…Bár lehet, hogy azzal is cukkoljál.
Felmentem átöltözni. Nem bajlódtam sokat egy nyári ruhát kaptam magamra, Körülbelül azt ami az első a kezembe akadt. Na jó ez nem igaz mert elsőnek egy fekete ruha akadt a kezembe míg másodjára ez a sötétkék matrózcsíkos ruha. Mell részénél passzos, alatta a csípő részéig piros csíkok utána a szoknya rész meg kék csíkos. Igazán kényelmes. Majd a hajamat fésültem mikor lefelé mentem. 
- Amúgy mi járatban itt fiúk? Nóriról tudom – kérdeztem míg fésülködtem
- Nos én elbúcsúzni jöttem ez a két jómadár meg jött velem. Mintha össze lennénk nőve- fintorgott Adam majd a végén elnevette magát.
- Okés, Adam mikor indul a géped? – kérdeztem majd kimentem a konyhába- kávé, üdítő,vagy valami erősebb? Esetleg kaját valaki? – kérdeztem meg kedvesen mint ahogy a jó háziasszonyok szokták. Csak már azt nem tettem, hozzá, hogy kedveskéim.
- Üdítőt – Nóri
- Valami erősebb az mit takart? - Isaac, Tommy. Az alkoholisták. Ebből nem isztok barátaim…
- Egy nagy pofont.  De komolyan nem viccelek – feleltem komolyan pedig csak viccnek szántam. Színészetből ötös. Ügyes vagy Lori. Veregettem vállba magam képzeletbe.
- Köszi akkor üdítőt kérünk mind a négyen – Adam. Na valaki vállalja végre, vagy csak védi a zenekarának a felét.  – és a gépen két óra múlva indul szóval én indulok is csak megiszom az üdítőm. Viszem magammal a fiúkat is mivel Isaac vezet.
- Rendben. Tessék itt az üdítő. Nóri ma, hogy készüljek? Magas sarkú vagy lapos?
- Inkább lapos mert sokat megyünk. Jajj imádok vásárolni. Fiúk nem jöttök velünk? – lelkesedett barátnőm.
- Egy csajos vásárlásra??? Bolondnak nézel? Ott rohadnának le a lábaim. Inkább kihagyom – Isaac. Komolyan elég lett volna egy nem is… de sebaj.
- Tommy? – kérdeztem
- Nem köszi. Inkább Isaac haverommal sörözök de nem megyek veletek vásárolni.  – Tommy
- Hát jó. Pedig jó buli lesz. Fürdőruhát is akartam próbálni. De hát ha nem akkor nem.  – mondtam majd rákacsintottam Nórira. Tudja nagyon jól cukkoltam a fiúkat hátha lesz aki viszi a csomagjainkat de reménytelenek.
- Na jó Lori én megyek és a fiúk is. Legyél jó majd találkozunk egy hét múlva.  Majd kukacolok neked twitteren.
- Azt meg, hogyan? Azt se tudod mi a nevem ott… - mondtam a mondókámat de be se tudtam fejezni.
- Dehogyisnem. Jó összeköttetéseim vannak  és rád kerestem és olyan furcsa nevű lány mint te nincs sok. Haha pontosabban csak te vagy. – majd kacsintott megölelt megpuszilt.
- Nem is furcsa a nevem!!! – mondtam kissé durcásan
- De pont eléggé ahhoz, hogy megtaláljalak. – kacsintott vissza az ajtóból. Mióta szokása kacsingatni?? Vagy eddig is kacsingatott???  Biztos valami hülye Amcsi szokás… de Anyum nem szokott kacsintani.. Ok ő Nő de akkor is… vagy az amcsiknál népbetegség a szemrángás.
Ugyan ez a procedúra ment végig Tommy-val és Isaac-cal. Jajj de jó remélem egy ideig megszabadulok tőlük. Nagyon felfordult az életem az elmúlt héten. Ráadásul az a verseny is. Ohh még kell egy dal.
Nórival egész nap „este” 5ig jártuk az üzleteket de csak egy szoknyát vettem.  Közben mindent és mindenkit kibeszéltünk. Sokan hülyén néztek ránk mert magyarul beszéltünk. Biztos turistának néztek minket. Mikor hazamentem beüzemeltem az IPadot és a telefonom. Szinkronba nyomtam a kettőt. Igen eddig nem sok időm volt rá, de most jól elszórakoztam vele. Nórival msn-en már az IPadról beszéltem. Fura volt érintőképernyőn írni. Néha jó nagy baromságokat írok Nóri meg csak röhög rajtam. Közben a telefonra raktam át a fontosabb telefonszámokat, képeket töltöttem fel zenéket és kipróbáltam a különböző alkalmazásokat. Király egy cucc. A hetem aránylag nyugisan telt. Az aránylagon van a hangsúly. Igazából egész héten mentem valahova Nórival na meg gyakoroltam a dalt ami végül Selena Gomez –Naturally – lett. Szeretem ezt a számot remélem ők is kedvelni fogják. Hát ha nem akkor szívás.  Mindig elénekeltem de volt egy rész ahol elcsúsztam. Hála Adamnek, Tommynak és Isaacnak(akik szintúgy követnek) a követőim száma eléri a 600at bár nem követem őket vissza de nem pártolnak el mellőlem. Tök menő vagyok. Haha. Adamnek megírtam, hogy kellene a segítsége mire jött a válasz: „Rendben baby majd vasárnap tárgyalunk. Légy jó ;)” Addig a dal szövegét tanultam meg próbálgattam de nem volt jó.  A sulira is tanultam (igen megint…) mert úgyis engem fognak feleltetni meg van 3 kiselőadást amit rám sóztak, hogy legyen jegyem. Így a szünetben azzal „szórakoztam”  meg énekeltem meg Nórival felfedeztük Los Angelest. Jól szórakoztunk. Várom már a vasárnapot mikor Adam visszajön mert bosszant, hogy az a rész nem megy.
Kívánságom hamar telesült mert a vasárnap hipp hopp itt lett.  Reggel kilenckor anya kiabált fel, hogy a szomszéd keres. Ilyen hajnalban? Ez volt az első gondolatom. Gyorsan magamra kaptam egy otthoni ruhát a hajam megfésültem és 15 perc múlva már csöngettem. Kinyitotta az ajtót és a nyakába ugrottam.
- Jujjj Szijjaa Adam. Miújság? Milyen volt New York?  Uhh ugye tudsz segíteni? – miközben ölelt és ezzel együtt tartott is, hogy ne essek le Adam becsukta az ajtót majd leültünk a nappaliba.  Hah és Nem ejtett le! Tiszta erős. Biztos gyúrni jár.
- Szia Lori. Fantasztikus volt és elmentem vásárolni is. És tudok segíteni ha megmutatod melyik a dal és megmutatod hol nem megy.  – ölelt vissza Adam miután letett.
- Selenától a Naturally. Próbáltam valami ismert dalt választani ami nagyjából illik is hozzám és nem törtem túl a fejem rajta csak meghallottam a rádióba és tudtam, hogy ez lesz. – magyaráztam neki miért ez a szám mert mikor kimondtam a címet arca furcsán eltorzult. Biztos hülyének néz.
- Te aztán beleválasztottál ilyen kis Disneys közé. Na sebaj hagy halljam. Még dél előtt be tudnánk fejezni? Dolgom lenne ha nem baj.  – mondta
- Persze igazából csak egy sor nem megy. És elkezdtem, énekelni magát a dalt majd Adam is hallotta, hogy hol tévesztek.
- Itt van ugye a hiba. – mutatott a kottára- az a baj, hogy egy hanggal lentebb énekled de a másik versszakban is van ilyen rész de ott jól kiénekled. Uhh ezt el se hiszem de figyeld ahogy én éneklem.
Majd elkezdte énekelni és jobb volt. Megkockáztatom még az eredetinél is jobb volt bár ugye ezt női hangra írták. Utána együtt és végül egyedül is ment. 11 órakor végeztünk és megegyeztünk, hogy majd meghálálom valahogy de nekem is mennem kell. Délután elbúcsúztam anyától mert öt napra megy vissza Európába üzleti útra majd átmentem Nórihoz ahol megismerkedtem a családjával. Nagyon kedvesek voltak. Jó volt más magyarokkal is találkozni. Megbeszéltük, hogy holnap lemegyünk a standra mivel érettségi szünet és van időnk és jó időt is „jósolnak”. Este még beszélgettünk majd ahogy terveztük lementünk másnap a strandra. A jóslat is bevált hisz majd meg lehetett sülni a napon de nem baj. Erősek voltunk s jól elhülyéskedtünk a vízben.Lehet, hogy paranoiás vagyok de mintha figyeltek volna. Biztos csak megkattantam. A strandolás jól sikerült én lebarnultam Nóri meg fehérbőrű és nem barnult pedig egész nap a napon voltunk. Nekem tisztára kivehető a bikini vonala. Vicces bár megszoktam ha lebarnulok akkor én nem fakulok ki.  Kedden még egy kicsit tanultam a sulira is meg a dalt is gyakoroltam Adamékkel is beszéltem de nem találkoztunk. Majd talán szombaton a  verseny után.  Pénteken még iskolai bál is lesz amire nincs ruhám. Basszus. Nóri elmondása szerint olyanok ezek a bálok mint a filmekben. Szokott bálkirálynő is lenni de az mindig a pompon csapatból kerül ki, meg általában a szünet után van egy héttel de most valamiért előrehozták igaz így is kampányol mindenki Twitteren/Facebookon. Nem hiszem, hogy anyával tudok majd vásárolni menni így majd megkérem Nórit. Fel is hívom:
- Szia Nóri, Lori vagyok csütörtökön ráérsz egy kis üdítő vásárlásra? Nincs a bálra ruhám.
- Szia sajnos szerdán és csütörtökön nem leszek LA-be. Sajnálom. Mert apa nyert egy 4 személyes 2 napos pihenést San Diego-ba s oda megyünk el, de péntekre itthon leszünk ne aggódj. 
- Értelek és persze, hogy nem haragszom. Gondolj rám mikor ott vagy. Majd este még beszélünk Puszi.
- Okés, Puszi – majd kinyomtam a telefont. Fantasztikus, Apuval menjek talán?? De ő nem az a „jujj menjünk vásárolni” 
Jól van Lori semmi baj. Csak nem tévedsz elé, ha igen akkor van a  telefonodon GPS és max egyedül vásárolsz. Később épp kutyát sétáltattam mikor Adam hazaért. Kiszállt a kocsiból a  kutyám meg odaszaladt hozzá. Adam felvette a kis tökmagot s simogatta mire Riki egy kis nyalogatással hálálta meg. Irtó Cukin festettek együtt.
- Szia Lori!. Miújság? Azon kívül, hogy kutyát sétáltatsz – nevetett Adam miközben magyarázott a kutyának, hogy ne nyalja a kezét.
- Szia Adam. Hát nem túl sok. Holnap el kéne menni vásárolnom. Tudod a suliba lesz valami Tavaszi bál vagy mi a manó s nincs ruhám, de Anya Európában lesz, Barátnőm San Diego-ba.
- Elmegyek veled. – ajánlotta fel azonnal - Úgysincs holnapra semmi dolgom. Lehet, hogy a fiúk is jönnek – vigyorodott el gonoszan Adam. Elfogadjam az ajánlatát? Bár Ő úgyis ért ehhez meg rá ér. Igen jó szeme van a divathoz. Bát én is szeretek vásárolni kikérem mások véleményét. Amúgy párom sincs de max. egyedül leszek. Csak felkér valaki táncolni. Vagy ülök egy sarokban és bánatomban iszogatok. Oké, most ne higgyétek azt, hogy alkoholista vagyok mert nem. De őszintén melyik 16 éves nem kóstolta még az alkoholt? Kezeket fel! Én egyet se látok szóval kis alkoholisták vagytok.
- Rendben. Majd hívlak. – Adtam két puszit az arcára majd mentem haza Rikivel.
Szerdán nem feleltettek mert délutáni tanítás volt hurrá. Este beszéltem Adammel aki megerősítette, hogy biztos jön velem vásárolni. Hurrá!

4 comments:

  1. Nagyon jó lett, külön örültem, hogy ilyen hosszú lett. Most elképzelem Adam-et azzal kutyával. :) *-* Gratulálok! Imádtam. ;) SZUPER lett, szavaztam is rá. :)

    ReplyDelete
  2. Köszönöm szépen :)))
    Ugye milyen "szépek együtt"? :D
    xoxo Bella

    ReplyDelete
  3. ez de jóó! ^^ Tommy tiszta kis bolond! :DD meg Isaac is, amúgy tuti fogsz Lorinak egy pasit! nagyon kinézem belőled! *muhaha* xD azt vettem észre mintha hosszabb lenne ez a fejezet, ennek örülök! várom a következőt! :)

    ReplyDelete
  4. Örülök, hogy tetszik :)
    Lehet ;) majd kiderül, hogy lesz-e Lorinak pasija. :P :P :P
    Lehet, hogy hosszabb a fejezet de úgyis csak kéthetente van szóval az sose baj.
    xoxoBella

    ReplyDelete