Friday 2 December 2011

V. fejezet



Remélem tetszeni fog. Kérlek titeket komizzatok vagy Chatbe hagyjatok egy üzenetet, hogy jó volt vagy rossz. 
xoxoBella


Adam szemszöge:
Itt vagyok ezen az iskolai rendezvényen ahol 121 tanuló jelentkezett, hogy megkapja az esélyt, hogy ő legyen a következő American Idol győztese. Hogy - hogy érzem magam itt, hogy most én zsűrizek s nem engem zsűriznek elmondom. Baromi jóérzés hogy elismer a zeneipar, a világon milliónyi Glambert szereti a zenémet és nézzetek rá, itt ülök egy asztalnál Simon Cowell-lel. Amúgy meg általánosan, hogy érzem magam??? Szarul. Mondjuk ki kerek perec. Rohadt meleg van ahhoz képest, hogy április vége van.  Lerohad rólam a ruha  még jó, hogy nem sminkeltek ki nagyon mert úgy festenék mint egy mosómedve s a  zsűri asztal felé se tettek semmilyen napernyőt ááá.. nem… Minek az??? Hagy süljünk meg egészbe. A versenyre visszatérve adhattak volna füldugót. Egyes tiniknek olyan szar hangja van, hogy a rendőrség jól járna ha alkalmazná őket. Ahogy énekelnek…. Simán minden bűnöző bevallaná, hogy mi a bűne.  Komolyan, némelyik „előadónál” már a harmadik sornál kijelenteném, hogy baszd meg te süket vagy, hogy nem hallod magad??. Körülbelül a felénél járunk és még csak 4 embert juttattunk tovább. Volt egy csaj aki elbőgte magát mert Simon azt mondta neki, hogy nem volt jó.  És ha kimondja egyenesen az igazat, hogy borzasztó volt s a zuhanyrózsája azért utálja mert énekel akkor mi történik?? Földhöz vágja magát s hisztizik?  Áhh nem is gondolok már a rossz hangú emberekre. Inkább várom a csodát egy tehetséges fiatalt. Egyszer csak Ryan felkonferált egy lányt. Szép, jól öltözött csinos lány. Látszik, hogy ad a külsejére. A körmeit valószínűleg tegnap este festette ki mert a rózsaszín körömlakk még nem volt lepattogva a körmeiről. Valószínűleg igaz kis LA-i díva mert a barna hosszú haja tökéletesen ápolt, s bőre kleor színű. Valószínűleg ő az osztály kis hercegnője, de ezek csak külsőségek, mikor belenéztem a szép barna szemeiben felfedeztem egy ismerős érzést benne. Izgalmat. Mikor Simon elkezdett vele beszélgetni határozottan válaszolt mégis tisztelet mutatott felénk zsűri felé. Meglepődtem. Azt hittem modora lekezelő lesz s apuci kicsi lánya mindent megkap, de nem. A jó külső nem minden kell a jó hang is. Le is hajtottam a fejem s a lapot szugeráltam hátha elkezd táncolni de nem sikerült. A lány elkezdte énekelni Miley Cyrustól a – When I look at you-t. Hirtelen felkaptam a fejem mert nem hittem a fülemnek. Ezt látnom is kell, hogy igaz, hogy ő TUD és SZÉPEN énekel. Láttam a testtartásán, hogy tart a kudarctól, hogy azt mondjuk neki, hogy „sajnálom de nem vagy elég jó az American Idolba”  De összeszedte magát s jól énekelt. Nagyon jól.  A bennem élő gyerek az asztal közepén ugrált, hogy „Végreeee egy normális énekes aki tud énekelni!!!Ohhh Yeaah!!! Ezért már megérte, itt ülni”  Mikor végzett s ránk nézett de a jól feltett maszk nem tudta elrejteni a félelmet.
- Woow Loretta úgy látom mindenkinek tetszett az előadásod még a morcos Simon is mosolyog. Na de halljuk a zsűri véleményét. Kezdjük Mrs. Black-kel. –Tipikus Ryan. De hát mit is mondhatna?
Ha Simon azt mondja nem tetszett neki akkor én esküszöm itt verem péppé…
- Nos – kezdett bele Simon – Kétség kívül ma te voltál az egyik legjobb akit hallottunk eddig. Szerintem esélyes vagy a győzelemre. Ha tovább jutsz akkor is még rengeteget kell gyakorolnod. De igen. Engem is meggyőztél
Megúsztad Simon. Mekkora címlap sztori lenne már? „Adam Lambert megverte egykori mentorát Simon Cowell-t” Jah akkor most nekem kell véleményt alkotnom, amibe kifejtem mit gondolok azalatt az egy szó alatt, hogy „zseniális”
- Tudod be kell neked vallanom valamit. Néha már nagyon untam a dolgot és tőled se vártam túl sokat. De mikor elkezdted a második sort úgy éreztem benned van valami és, hogy rád kell néznem. Igen tehetséges vagy de te ezt nem tudod magadról. De már elhiheted mert igen van hangod.  Engem is meggyőztél. – na-na ugye milyen zseniális és pöpec megfogalmazás??  Mi mást mondhattam volna?? Ha ez volt az igazság…  Miután megvolt a szavazás a kiscsaj 3 igennel továbbjutott sokkos állapotba lement a színpadról s hátra iszkolt ahol ült. Ezután volt még pár jobb de a 10et így is nehezen szedtük össze… vagyis én megszenvedtem mire odáig eljutottunk h legjobb 10.  Kíváncsi vagyok holnap hányszor fogom azt olvasni, hogy miattam nem jutottak tovább. Nem fogok nekik magyarázkodni, hogy nem örökölt TV-s tehetségkutatóban alkalmas DNS-eket.  A Legjobb 10et hallgatni már sokkal jobb lesz hallgatni. Bár két szám között biztos hallani lehet majd, hogy valaki hangosabban elsírja magát. Lehet, hogy nem itt kellene fikáznom hanem odaadni neki egy zsebkendőt??? Akkor meg elájulna vagy szívinfarktust kapna ha esetleg egy Glambert. Épp vártam arra, hogy a legjobb 10 tanulja a következő dalt. Bár kottát is lehet használniuk de úgy nem igazi profik. Így addig én az IPhone-omon twittereztem. Nem szép dolog de nagyon nem érdekelt. Tisztál látszódik, hallik hogy kik a legtehetségesebbek. De Tommy se volt rest. Ő is Twitteren nyomta. Hogy ezt honnan tudom. A következő kiírásból:
TommyJoeRatliff:
Srácok!!! Itt ülünk az utolsó sorban s várjuk, hogy ki jut tovább az iskolai versenyen!!!  Hajrá ****. Na ezt nem fogom elmondani :P
És ezt írta ki 2 perce. Na erre válaszolni kell
Adamlambert
@TommyJoeRatliff Hát te az utolsó én az első sorból nézem. Én mivel zsűri vagyok így pártatlan. Csak azt mondom, sok sikert mindenki XD ;)
Ekkor valaki azaz Simon oldalról sokán rúgott.
- Auuu. Te megőrültél?? – sziszegtem oda neki.
- Nem, csak nem illik twitterezni most és meghoztuk a döntést szóval figyelj, s tettesd magad nagyon bölcsnek.
- De én így is bölcs vagyok.  – ekkor elhallgattam mert indult a forgatás. Jött Ryan s elkezdte felkonferálni a műsort.
- Nos Akkor a versenyzőket kérném a színpadra. Tudjátok a 10 tehetséges tinit akit kiválasztott a 3 zsűri. – Figyelmeztette Ryan a tanulókat. Öt percet vártunk mire mind a 10en befutottak. Legutoljára jött fel egy srác. Kicsit zavarban volt. Tudni kell míg kezdő vagy a szakmában késni tilos. Majd ha világsztár leszel s mindenkinek te dirigálsz akkor igen késhetsz de míg kezdő vagy… Késhetsz de akkor mondj búcsút a karrierednek. Los Angelesben ez már csak így megy. Mikor mindenki fent vola  színpadon Ryan folytatta a mondókáját.
- Látom néhány ember arcán, hogy ő nem készült második dallal. De ez nem baj mert kaptok egy szöveget amire 10 percetek lesz, hogy átolvassátok és majd a zenét mi adjuk alá. Világos? Na tessék húzni egy papírt azon van rajta a dalszöveg. Majd egyesével szólítunk titeket névsor szerint. Hajrá. Addig a többieknek szünet.
A dalok vegyesek. Szerencsén múlik, hogy olyan dalt kapsz-e vagyis húzol-e ami illik hozzád. De mit „aggódok”? Hisz az élő műsorban, már ha eljut odáig a győztes, ott is több stílusban kell énekelnie.  Felüdülés!!!! Hangoztatom Felüdülés már normális énekhangot hallani. Komolyan, kezdem élvezni a dolgot. És mikor a legjobb kettő énekel majd. Az ember. Kibaszott jó lesz, s a dobhártyám nem szakad be. Miközben énekeltek én szorgalmasan jegyzeteltem, ugyanis most nem kell véleményt mondani a produkció után, hanem ők szépen énekelnek egyet majd lemennek s mikor mind a 10en énekeltek akkor mi a zsűri, összedugjuk a  fejünket s döntünk a legjobb kettő felől. Na akkor Ugye végighallgattunk mindenkit és egy fiút egy lányt kell választanunk. Komolyan 20 perce azt vitatják. Én kiszálltam belőle 6 perc után. Elmondtam, hogy miért azt a kettőt kell választani mert szupersztár gyanúsak de ők.. „jajj Adam nem lehet ilyen könnyen dönteni” Basszátok meg de lehet, mit kell túlizgulni??  Annyit izgulnak a dolgon, hogy még a végén valami fahangút választanak ki. Végül Simon elém tolt egy listát amin az a bizonyos két név szerepelt. Rábólintottam s foghegyről odavetettem: Az első perctől fogva ezt mondtam. Simon nem reagált a megjegyzésemre csak odaintett Ryannak aki odakocogott hozzánk elvette a már borítékba rakott neveket s intett a stábnak, hogy folytatódhat a forgatás. A 10 nebuló (ugye milyen jó szó??) felment a színpadra s jött a magyarázat. Bla…Blaa… szokásos uncsi duma. Én nem izgultam a versenyzők miatt de  figyeltem az arcokat. A továbbjutók arcán megkönnyebbülés a kiesettek arcán döbbenet. Szopcsi srácok ti nem vagytok elég jók. Na de hallgassuk a két legjobbat. Dőltem hátra a kényelmetlen székbe a tűző napon. Most fogytam 10 kilót. És még lehet, hogy keveset mondok.

Lori szemszög:
 Loretta Lambert! – Miii hogy én??? Ez szuper és vigyorogva kimentem a színpad elejére az egyik mikrofon elé. – a második továbbjutó David Holloway. Nos srácok fordítottan énekelünk David női előadótól míg Loretta férfi előadótól. – Hurrá – Itt a szöveg 10 percetek van rá és Loretta majd te kezdesz.
Nem tudom, hogy véletlen vagy az irónia kedvéért Adam Lambert-től a Whataya Want From Me –t fogom énekelni. Még jó, hogy ismerem. Mikor nem kell az idő gyorsan száll de mikor kellene úgy vánszorog mint egy reumás csiga. Oké hát akkor Show Time! Kezdjük és lépjünk fel ma harmadjára. Erre se számítottam. Na mindegy. „Hey, slow it down Whataya want from me? Whataya want from me? Yeah, I’m afraid! Whataya want from me? Whataya want from me?” Na innen már minden rendben ment és csak néha kellett belenéznem a szövegbe. Láttam mind a három zsűri arcán, hogy érdeklődve figyel. Mondjuk figyelniük is kell. Az utolsó sor után a közönség szinte egésze állva tapsolt. De miért??? Én nem vagyok énekes…csak teszem amit jónak hallok, de ez jól esett. Megint nem mondtak semmit csak levonultál és izgultál. Már könyörgöm délután fél öt van. Oké David is hamar végzett. Felmentünk a színpadra majd a zsűri nagy tanakodás után döntött.
- Nos arra a döntésre jutottunk.. de mielőtt elmondanám jöjjön egy rövid értékelés. David nagyon tehetséges vagy és jó előadó de néha nem találod a magasabb hangokat amiket még egy férfinak is illik kiénekelni. Ezen kívül lehetnél bátrabb a színpadon és ne feszengj annyit. Lazulj el és élvezd.  Loretta most rólad pár szó. Roppant tehetséges vagy de ezzel nem hiszem, hogy teljesen tisztában lennél bár most már kezded elhinni. Néha volt ahol elcsúsztál a hangokkal de nem nagyon vészes. A színpadon te is egy kicsit elengedhetnéd magad de ugye mi könnyen beszélünk. A színpadi mozgásod jó csak itt is bátortalan vagy de ezt ki lehet küszöbölni. Röviden ennyi és most akkor aki megnyeri az Ipad2-őt és jöhet az American Idolba a legjobb 300közé s onnan versenyezhet tovább az nem más mint...

3 comments:

  1. ááá!! >.< azt hittem, hogy ebben már benne lesz ki nyeri meg! de majd két hét múlva! :D de legalább azt tudjuk, hogy benne van a legjobb 2-ben ;D amúgy szerintem Lori nyeri meg, eléggé jó esélye van rá:) amúgy Adam karakterét nagyon bírom!! ^^ vicces és aranyos :DD és örülök, hogy tetszik neki Lori (hangra.. nem félre érteni) xD

    ReplyDelete
  2. Örülök, hogy tetszik neked. Hát ilyen gonosz vagyok. Most megtehetem, hogy fokozom az izgalmakat. :P
    Nyugi két hét gyorsan eltelik. Ezt is az utolsó pillanatban fejeztem be.
    xoxoBella

    ReplyDelete
  3. Nagyon jó lett, és igazán hosszúra sikeredett (mondjuk kicsit kevesebb lett, mint az előző). Nem egy visszafogott történet, és állati, hogy nem finomkodsz a csúnya beszéddel. Jól szemlélteted Lori karakterét. Grat, nagyon ügyes vagy, várom a folytatást.
    LittleVampire

    ReplyDelete