Friday 16 December 2011

VI. Fejezet

Nos íme megint eltelt 2 hét és meghoztam az új részt
Remélem tetszik s utólag is boldog névnapot Lorinak (dec 10) :D
Komikat kérnék
xoxo Bella




Lori Szemszöge:
….Loretta!!! Gratulálunk.
Micsoda? Hogy én? Na nem tuti az április elseji vicc megkésve de talán mégsem De ez az!!! Odajött David és megölelt majd odarohant Nóri és ő is a nyakamba vetett magát. Oké talán mégis én nyertem. YUPPY!! Vagy ilyenkor mit is kell mondani?? Ez tök jó!! Majd jöttek Isaac-ék és ők is megöleltek. Majd Adam is odajött és a fiúkkal beszélgetett. És a végén odajöttek a kamerások egy kis beszélgetés velem (amit ne nézzetek meg a TV-ben mert szerintem jól beégtem) és megkaptam az I Pad2-őt és egy papírt ami igazolta a „továbbjutásom”. 
- Isaac akkor hányra jössz értem? – kérdeztem mert menni készültem
- Hmm…- Gondolkozott el-  kilenckor majd csöngetek. Addig is legyél jó Puszi – Köszönt el majd ők is indultak meg mi is Nórival.  Negyed hatkor értem haza. Anyuék már otthon voltak és vigyorogva megmutattam a papírt és az Ipadot. Apa és anya nagyon büszkék rám. És őszintén én is magamra. Anya mondta, hogy még el akar menni vásárolni. Mondom ok.. gyalog? Erre apa meglebegtette a szemem előtt az új kocsi kulcsait. Egy új kocsi kulcsait.
- Wááá – sikítottam fel. – Komolyan ilyen nagy kocsit vettetek? Ez Szuper!!! És milyen színű? Ohh bárcsak lenne már jogsim.
- Igen kicsim ilyet vettünk és fehér. A Jogsit meg majd elkezded Tudod itt másképp van mint Magyarországon szóval szinte rajtad áll, hogy mész vizsgázni. – mondta apa és egy puszit nyomott a fejemre.
- Most pedig indulás telefont veszünk neked és ennivalót. – mondta anya és egy puszit nyomott a fejem tetejére. Jah igen mert a telefonom elég ramaty állapotba van már. Szegényke kiszolgálta már az árát így meglett ígérve, hogy ha kiköltözünk itt veszünk újat. Addig bírjam ki valahogy. Azt hihetitek anya egy ilyen rabszolgahajcsár s mindig azt kell csinálni amit ő mond de ez nem igaz. Csak szereti kézben tartania  dolgokat. Olyan mint én… Vagyis fordítva. Olyan vagyok mint ő. Maximalista. 
Bementünk egy kimondottan Apples boltba.
- Válassz egy tokot az Ipadnak, hogy ne karcolódjon aztán majd eldöntöd milyen telefont akarsz.– mondta el anya. Üzletasszony s ezért beszél ilyen hivatalosan. De amúgy igazán szerethető csak most ideges az új munkahelye miatt.  
- Egy Világoskék tokot szeretnék – mondtam az eladónak s rámosolyogtam. Szerintem tökre unta ezt a melót.  Elég fapofát vágott.  
Anya kifizette majd elmentünk egy elektronikai boltba s kiválasztottam egy telefont.  Nehéz döntés volt de főleg a tudást és a kinézetet néztem szóval üdvözöllek Samsung Galaxy Ace. Beugrottunk a  legközelebbi hipermarketbe is s feltöltöttük a hűtőt. Apuval beszélgettünk (magyarul) főként a versenyről, hogy büszke rám s az emberek utánunk fordultak. Na de nem a szépségünkért hanem mert magyarul beszéltünk.  Tudjátok mi a legfurcsább itt Amerikába? Számomra az, hogy mindenki angolul beszél. Oké ez nem okoz gondot de nagyon másabb mikor heti 5 órába tanulsz angolt s otthon úgy beszélsz anyukáddal de mikor lementem Magyarországon egy boltba mindenhol magyarul beszéltek. Max a zene szólt angolul. De majd megszokom. Mikor hazaértünk nyolc óra volt. Gyorsan felmentem fürdeni ami kb. 45 percig tartott, majd felvettem egy fekete nacit egy mintás felsővel és alá a fürdőruhát. Felvettem a szandálom majd egy kistáskát az oldalamra miben benne volt a telefonom, ki tudja akar-e valaki hívni kulcs, hogy majd haza tudjak menni fésű és zsepi. Még leültem kajálni, már az utolsó falatot rágtam mikor csöngettek. Gyorsan bekaptam egy rágót felszóltam a szüleimnek, hogy elmentem és már mentem is.  Még nem voltak olyan sokan így Isaac bemutatott Monte-nek Monte feleségének Lisa-nak Cam-nek a billentyűs csajnak és magának Adamnek is.
- Adam szeretném neked bemutatni Lori-t. Ő nyerte a versenyt és  ő a szomszédod is – Isaac.
- Szia Adam Lambert vagyok. Gratulálok, hogy nyertél. Igazán ügyes voltál...vagyis még mindig az vagy de a versenyen voltál.. Na érted – mondta Adam mosolyogva
- Ohh szia Loretta Lambert vagyok. De a barátaimnak csak Lori – mutatkoztam be erre a sörnek a fele a pólómon landolt. – Köszz Adam mindenre számítottam de erre pont nem. Ha ennyire nem vagyok szimpatikus már mehetek is.
- Sajnálom nem. Ne menj szimpatikus vagy  de annyira meglepődtem, hogy te is Lambert vagy mert elég ritka név és,  hogy a szomszédom vagy.
- Semmi baj de leveszem a  felsőm ha adsz egy másikat. – mondtam mosolyogva. Kicsit megkönnyebbültem, hogy nem küld el a picsába.
- Adam nem kell másikat adnod neki. Jó lesz úgy fürdőruhába. – kotyogott bele Tommy
- Szerintem inkább ne…– mondta Adam
- Hát köszönöm akkor megdobnál egy felsővel? – kérdeztem
- Persze gyere választunk neked valamit. – mondta és elindult az emeletre.
- Na ezt se mondhatja el mindenki magáról, hogy Adam Lambert szobára viszi – nevettem
- Hát tényleg nem…  Na tessék itt egy fekete egyszerű felső ha megfelel igényidnek.  – Adam dobta nekem a felsőt s az enyémet (ami csupa sör) letettem az ágyára.
- Figyelj Adam, letettem a felsőm az ágyadra. Ha véletlen itt hagyom akkor majd holnap vagy valamikor máskor visszajövök érte jó? – kérdeztem
- Persze, Persze. – hümmögött Adam a fürdőszobájából s közben magamra kaptam a felsőt amit a szomszédom adott.
- Ohh tökéletesen majd visszaszolgáltatom. – mondtam és az oldalára egy csomót kötöttem, hogy ne lógjon rajtam
- Ugyan hagyd már. Látom megoldottad a méretbeli különbségeket – mosolygott majd lementünk.
- Haha akkor cserébe megtarthatod a felsőm – nevettem
- Rendben – Vágra rá Adam s kezet fogtunk. Azt ne kérdezzétek mit fog kezdeni egy színes, mintás Női felsővel.
A buli nagyon jó volt. Bár én kiültem a kertbe Adam, Isaac, Tommy, Monte és Lisa jött utánam majd elkezdtek rólam kérdezősködni így el kezdtem mesélni.  Adamet annyira érdekelte, hogy azt mondta a többieknek Bocsi de dolgom van így vége volt a bulinak csak mi öten maradtunk.  Hiába győzködtem, hogy nem kell miattam elküldeni a társaságot de egyik fülén be a másikon ki.

Fél órával hamarabb

- Loretta nem szeretnél magadról mesélni nekem? – kérdezte kedvesen Lisa
- Persze ha érdekel de kérlek szólíts csak Lorinak – mondtam mosolyogva
- Szólok a  fiúknak, hogy ha érdekli őket akkor jöjjenek ki. – mosolygott olyan Lisa-san

Jelenben

- Nos hol is  kezdjem? Beate Loretta Lambert  néven láttam meg a nagyvilágot. A lényeg anya amerikai apa magyar.  Otthon néha hülyének néznek a nevem miatt. Emlékszem egyszer elsős voltam középiskolába s a történelemtanárom egy kérdést tett fel s úgy kezdte „Lambert mi a válasz?”. Ezen jót nevettem majd kijavítottam a tanárt – nosztalgiáztam majd visszatértem a jelenbe. Igen úgy érzem két otthonom van. Anyuról, hogy- hogy is keveredett Magyarországra. Kb. 30éve történt, hogy anya bátyjának a felesége terhes lett a babájával így elköltöztek Indianapolisba. Az egész család. Csak anyum maradt L.A-ben. Kb. öt év után New Yorkba költözött ekkor még beszéltek  majd áttelepült Európába. Egy évig volt Londonba ahol apuval találkoztak. Ennek volt jó 19 éve, hogy talákoztak. És jött a majdnem happy end. Egymásba szerettek apa eljegyezte anyát de anyu családja nem támogatta őket és annyira összevesztek, hogy anyum Magyarországra akar költözni így minden kapcsolat megszakadt közöttük. Azt hiszem a születésemkor beszéltek utoljára.  És most, hogy vissza jöttünk Los Angelesbe nem tudom, hogy meg fogja-e keresni a  családját.  Hahóóó Adam itt vagy? – kérdeztem a mondókám végén
- Őőő Jah csak annyira megegyezik néhány részlet az én életemmel, hogy hátborzongató.  – gondolkozott el Adam
- Igen ha te mondod biztos. Majd beszélünk még róla. Még  a végén kiderül, hogy rokonok vagyunk! – kacagtam fel hangosan
- Én nem lepődnék meg – mondta Monte mire mindketten fura fejjel néztünk rá – na látjátok most is. Mind a ketten hülye fejet vágtok és mind a ketten gyönyörűen énekeltek és valld be, Adam, hogy Lori hasonlít egy kicsit apukádra – mondta el véleményét Monte
- Jajj Monte...– korholta meg kedvesen férjét Lisa. – majd ők kiderítik, hogy mi az igazság ha ki akarják.
Még egy ideig beszélgettünk majd  Lisa-ék leléptek mert a gyerekek a nagyival voltak. Négyen maradtunk mikor Adam behívott minket a házába, hogy ugye nem haragudnánk ha ő pakolászna.  Mért haragudnánk? Az ő háza. Tommy és Isaac beültek a TV elé és elkezdték kapcsolgatni míg Adam felment és pakolni kezdett. Mivel én nem tudtam mit csinálni felmentem Adamnek segíteni
- Kopp-kopp. – kopogtam be az ajtóján
- Szabad – jött a válasz
- Mivel a fiúk beültek a TV-d elé én jöttem neked segíteni ha nem baj. – mondtam
- Persze, hogy nem baj. Egy női kéz mindig jól jön a hajtogatásnál.
- Amúgy hova mész?
- New Yorkba egy díjátadóra. Ott lesz Ke$ha is. Imádom New Yorkot. Jókat lehet vásárolni.  – kuncogott
- Az tuti. Én is elmennék. De csak szigorúan teli bankkártyával. Szerintem el is költeném mindet magamat ismerve. – nevettem vele együtt
- Na majd egyszer elviszlek magammal és meghívlak egy vásárlásra.  Már ha a szüleid elengednek. Tényleg amúgy mivel foglalkoznak?
- Apa otthon egy cégnél dolgozott mint a főnök jobb keze. Azaz olyan kisfőnök féleség és itt is az. Anya üzletasszony. Azért is jöttünk ki/vissza fogalmazzunk ahogy tetszik mert a cég ahol eddig is dolgozott alapított itt is egy leányvállalatot és most annak a főnöke anya. Rengeteget utazott eddig is meg most is fog. Május elsején megy Romániába öt napra. Igen jól élünk de ezt sose hangoztatjuk.
- Hát igen jó kis kecót választottatok  - Mondta ki Adam a véleményét
- Na azért te se panaszkodhatsz – hajtottam össze Adam egyik felsőjét
- Hát szerencsére nem de nem mindig éltem jól. Sőt… - ekkor elfintorodott s jobbnak láttam nem boncolgatni a témát így új mondókába kezdtem
- Amúgy ne hidd azt, hogy anya nélkül nőttem fel. Anya kb. 4 éve utazgat. Igen 12 voltam mikor bejelentette, hogy mostantól utazgatnia kell.  De szereti csinálni ezt a munkát.  Amúgy meg egyke gyerek vagyok és mindent megkapok. Na jó szinte mindent. El vagyok egy kicsit kényeztetve.  – mosolyogtam majd ledőltem Adam ágyára
- Hidd el nem látszik rajtad. Amúgy jól elpakolunk kösz a segítséget. És ha nem zavar most idefekszek melléd és mesélj még magadról.
Így feküdtünk egymás mellett majd elmeséltem magamról mindent. Ekkor volt hajnali fél4. Elmondtam, hogy szeretem a zenéjét és kb. ilyen jó fej pasinak tartottam míg meg nem ismertem majd elnyomott az álom.  Reggel… oké délelőtt 10kor ébredtem teljes ruházatban Adam mellett aki még aludt.  Vagyis a szeme csukva volt.
- Nyugalom Lori a fiúk lent vannak és épp kaját próbálnak csinálni. Amúgy megjegyezték és én is nagyon aranyosan alszol ha hozzábújsz az emberhez. – mondta Adam mire elpirultam
- Hát remélem nem probléma amúgy mióta figyeltél? – pirultam el megint így inkább a fejemre húztam a takarót.
- Kb. fél órája ébredtem csak lementem inni s ezt fotóztam nézd. - S ekkor egy képet mutatott az IPhone-ján- Így aludt akkor még Tommy meg Isaac. Azóta felkeltek s visszamásztam melléd az ágyba s féltékenykedtek egy sort. Amúgy Tommyék szerint probléma mert ők is lennének a helyemben.  - ezen csak nevetni tudtam {Képet lásd fent- Bella}
- Nos azt kijelentem, hogy csak veled alszom egy ágyban. Ők túl perverzek ehhez az élményhez. – Erre ő csak nevetett. Nyújtózkodtam egyet majd  megfordultam és szembe kerültem Adammel. És megöleltem egy puszit adtam az arcára majd kimentem a fürdőbe.  Furcsa de egy nap után úgy érzem mintha 10 éve ismerném.

Lori ruhája
mikor átmegy
Adamhoz.: 

3 comments:

  1. gyorsan a végére értem:D nekem tetszett! Adam és Lori tök aranyosak ^^ de azért abban ledöbbentem, hogy lehet rokonok o.O várom a következőt:)

    ReplyDelete
  2. hihi :) hát ez szerintem nagyon más lett mint a többi. Valahogy nyugodtabbra sikerült. de szerintem így volt jó
    Örülök, hogy tetszik az egész :D
    egy kis döbbenet mindig kell ;)
    xoxoBella

    ReplyDelete
  3. Hűű eddig ez a rész tetszett a legjobban :) Szívesen lettem volna Lori helyében :P

    ReplyDelete