Monday 17 September 2012

Helyzetet jelentek

Nos mint láthattátok, egy hónapja eltűntem és nem adok magamról életjelet. Vagyis igen, de azt a másik blogomba...
Beköszöntött a suli kevés időm van írni, és a helyzet az is, hogy egy kicsit alkotói válságba kerültem. Értem én, hogy rengeteg elvarratlan szál van a történetembe meg tudnék miről írni, de úgy érzem, hogy az utóbbi pár résznél az írás kicsit erőltetetten ment. Kikényszerítettem magamból a sorokat s nem teljesen magától jött.
Ezért sajnálom, hogy nem voltak részek, de ihletet kell merítenem, s úgy akarok kiadnia  kezeim közül munkát, hogy élveztem a megírását.

Hétvégenként nézzetek fel, mert ha lesz is rész akkor péntek-szombat-vasárnapi napon kerül fel.
Remélem nem pártoltok el a blogomtól
Xx.Bella

ui.: remélem mihamarabb megkapom a kellő löketet! :)

No comments:

Post a Comment