Saturday 28 April 2012

XV. fejezet

NAGYON SAJNÁLOM! , hogy most jön csak a rész, de minden összejött...
de kész van itt van!
mivel többen jeleztétek örülnétek  heti egy résznek ezért amíg Lori versenyben van, addig heti gy rész utána meg majd még meglátjuk! DE ugye tudjátok, hogy így rövidebb fejezetekkel jelentkezek!!!! így szorítsatok Lorinak, hogy sokáig legyen versenyben!
Szavazzatok és komizzatok
xoxoBella




- És most következzen az American Idol eddigi legfiatalabb versenyzője. Lori rögös úton jutott el idáig de inkább nézzük meg a kisfilmjét.
Sötétség a színpadon a közönség  a kivetítőt figyeli én meg hátul izgulok, az ajtó mögött. Beálltam a kezdő pozícióba majd vártam a zenét.
A kisfilmem egész jó sikerült. Olyan igazira és nem megtervezettre. Őszinte. Láttam a többiek filmjét de büszkén kijelenthetem az enyémbe, még a mosoly is őszintébb. Nem egóság de én így érzem. Meséltem magamról, meséltem a szüleimről. És nem titkolom. Félig magyar származású vagyok. 
Mikor elkezdtem énekelni a számot valami olyasmi szabadult fel bennem ami eddig még soha sem. Éreztem, hogy itt én vagyok most a középpontban, azt, hogy mindenki rám figyel, éreztem ennek a súlyát is de eltörpült amellett, hogy millióknak mutathattam meg tehetségem.
A szám végén meghajoltam, mosolyogtam a kamerába s vártam a kritikát.  Jahm, meg közben megköszöntem a közönségnek  lelkes tapsolást.
- Lorii!!!micsoda bulit varázsoltál ide nekünk a színpadra!!! Halljuk a véleményeket. – mutatott a zsűri felé Ryan – kezdjük mondjuk Randy-vel
- Lori. Mindig azt érzem, hogy tudsz újat mutatni. Ma is megleptél minket. Megérdemled, hogy itt legyél a döntőben. Engem nagyon meggyőztél. –Jól estek Randy szavai kérés nélkül magához ragadta a szót Simon
- Lori. Én is nagyon örülök, hogy itt vagy. Bizonyítottál és túlléptél az iskolai győztes szerepen. Ennek nagyon örülök. Nos a mai produkciódról annyit, hogy ne fogd vissza magad. Csak Amerika néz. – elnevette magát.
„Csak Amerika néz” – Kösz Simon. Gondoltam magamban….
-          Hölgyeim ti jöttök. Nicole. –adta meg a löketet Nicolnak Randy
-          Nos Loretta, Szeretem ezt a számot, Alexandra előadásában. De úgy érzem ehhez még te nem vagy elég tapasztalt. Kétség ne essék kiválóan adtad elő, de én mást választottam volna neked. De majd következő alkalommal. – mosolygott aranyosan.
-          Igaza van, Lori Nicolenak. Én se választottam volna ezt neked. És nem is adtam volna rád ehhez a számhoz ezt a tündéri ruhát, de tényleg jó voltál csak a hitelesség picit eltűnt. – magyarázott Kara
Míg Ryan magyarázott, hogy hol szavazhatnak rám én levonultam a színpadról integettem még egyet majd eltűntem a közönség szeme elől. Leültem a pihenőszobába a bézs színű bőr kanapéra s figyeltem a többieket. Egyik fele már fellélegzett míg a másik fele még bőszen izgult.  Nos bennem kettős érzés uralkodott. Egyfelől örültem, hogy a zsűri egyik felének tetszett… másfelől igazuk volt a „lányoknak” talán ez a dal nem nekem való volt…

Adam Szemszöge: (Pár nappal később)
Nos mint tudjátok nyaralni voltam…. És igen barnultam egy kicsit… na jó meg se látszik, de kipihentem magam sőt, paparazzit se vertem. Pirospont Adam!
Gyorsan hazataxiztam és mivel lemaradtam az élő showról ezért kénytelen voltam visszanézni. Mivel más dolgom most nem akad, csak takarítani kellene meg bedobni a mosógépbe a szennyest, ezért leültem a laptop elé s elindítottam az műsort. Nem tudom mikor következik Lori, de addig is elküldök pár e-mailt. Simonról tudni kell, hogy nagyon lelkiismeretes a munkájában ezért még most is próbálja egyengetni a karrierem… nos erről inkább nem nyilatkoznék. 30  leszek nem pedig 15… az már rég volt. De végül is, örülök, hogy segít(eni próbál). Miközben épp bőszen gépeltem egy kibaszott nagyon kordult a gyomrom… Baszd meg, gondoltam magamban miközben írtam s erre is le írtam a levélben. Nagyon jól néz ki figyu:
„  … persze hogy, hogy a fellépést bassza meg…”
Nos igen. Mielőtt kitöröltem volna az utolsó két sort előkaptam az iPhoneom, s lefotóztam. Nos twitterre azért nem rakom fel… Ú tényleg oda is írni kellene, hogy élek mert a végén elterjed a halálhírem… Szóval vegyük sorba a dolgot Adam. Diskuráltam magammal. Kitörlöd az utolsó két szót. Ügyes fiú…Ezzel megvagyunk.  Gyorsan felhívtam egy pizzériát s rendeltem magamnak egy óriás szelet pizzát. Vágod.. Egy szeletet az óriás pizzából. Nem egy egészet….. 20 perc múlva ide is ér.
Twitterre is firkantottam pár sort, melyre több 1000 válasz érkezett… nos pár kérdésre úgymond választ írtam ár nem a kérdezőnek hanem csak úgy mintha nekem lett volna érdekem kipublikálni. Na nekem ennyi elég is volt!!! Ezt a szart hallgatni. Egyáltalán ez a fiatalember,hogy jutott el idáig???? Simon a fülén ült eddig vagy mi  franc??
Na Valahogy végigszenvedtem a felét, majd végre Lori jött. Megváltás ez a csaj,…. JAjj de cuki ebben a rózsaszín ruciban, de valami vadócabb jobban állna neki.  Na NEEEEE!!!!  Lori ezt a dalt muszáj volt énekelned???? De legalább jól adta elő….És a kritikával is egyet értek… már vége a fellépéseknek… most mindjárt jön az eredményhirdetés.  Komolyan, egyszerűbb lett volna felhívni Lorit, hogy mi történt vele de képtelen voltam. Valahogy úgy éreztem végig kell izgulnom ezt az egészet. Az eredményhirdetést nézve láttam, hogy Lori arcán nincs az- az igazi vidám mosoly.  A neveket még most pár év elteltével is ugyanolyan lassan olvasták fel mint mikor én voltam versenyben.  Blabla, izé, Blabla hozé.. és Lori még sehol!!!!! A picsába!!! És még ezer meg ezer cifrábbnál cifrább káromkodás jutott eszembe. Komolyan, mint akinek z élete múlik rajta mert ha Lori nem jut tovább rárobbantják a házat.  Igaz Lori élete rajta múlik, vagyis hírnév szempontjából de ha kiesett se robbantják rá a házat… A menet közbe kihozott pizzám utolsó falatját se tudtam lenyelni. Komolyan, egy fogpiszkálót se tudtak volna lenyomnia torkomon, annyira izgultam. Pedig már késő.  Jó nyugi még 4en állnak a színpadon… Hál istennek az a kibaszott szarul éneklő fószer is köztük van, de áhh!!! Most se! Most egy bizonyos Yasmine jutott tovább, Majd újabb  perces várakozás és Edith jut tovább.
FASZOM!!! Káromkodtam el magam. Lori és Steve  párbajoznak! Stevenek kell kiesnie.  Láttam Lori arcán, hogy összetört. Legelső showban párbajozni. Ott lebeg a fejed felett, hogy elsőnek esel ki. Akkor a legszarabb…. Na jó másodiknak se volt kutya lenni. Bár mint tudjuk csak azért nem győztem mert buzi vagyok. De tudtam mivel jár ha kitudódik.
EZAZ!!! Amerika azért ne szavazott  rá olyan bőszen mert a kisfilmjében is vállalta, hogy félig magyar!! Buta lány!!! Ez a primitív Amerika nem elfogadó, hogy egy „furcsa” nyerje meg az Idolt… Úgy látszik Lori is úttörő. Én a meleg fronton harcoltam (és kb. most is azt csinálom) szomszédom meg a más nemzetiségűek frontján harcol. Remélem nem bukik el.
Rövid eszmefutásom alatt véget ért Steve nyávogása. Gyerünk Lori sikerülni fog.  Julia Sheer. You will never be. Tökéletes választás. Ez olyan Loris. Az eredeti dalt is ismerem, de ez. Kibaszott jól adta elő!!!! Ezt kellett volna alapból is, de tudom olyan hét volt, hogy „attól éneklünk akik tehetségkutató által lett híres” vagy valami ilyesmi… Láttam a szenvedélyt az arcán. A dal végén tapsvihar követte az előadást. Én is tapsoltam bár most így hülyének érzem magam.
A kritika jó volt, s 5 idegölő perc után (néztem az órát) jött a szavazás, hogy  ki megy haza.
Ryan indítatására azoknak a nevét kell kimondani aki marad!
Már csak a nevekre koncentrálok:
Kara: Lori – ügyes kislány
Nicole: Lori – Idézve: „a szívem megszakad Steve de nem nyújtottál olyan jó teljesítményt mint vártam. Ezért Lori”
Randy: Lori
Akkor Ryan kijelentette, hogy Lori jutott tovább EZAZ!!!!! FUCKIN’ GOOD!!!
-  Simon én nagyon kíváncsi vagyok, hogy te kit mondtál volna…  - mondta Ryan… Na amúgy erre én is
- Őszintén, Én is Lorit mondtam volna, s nem is értem miért esett ki majdnem. – jelentette ki simon magabiztosan
Ezután vége volt a műsornak így kikapcsoltam a gépet majd betettem a szennyest a mosógépbe…

Lori szemszöge:
A majdnem kiesésem után kétszer annyira hajtottam magam. Nem engedhetem meg magamnak ezt a rizikót még egyszer.
Szerda van s bőszen gyakorolom a dalom ráadásul itthon. Figyeled. Jó már itthon lenni egy picit.  Bruno Marstól a Grenade-t. Nos Igen ezen a héten pasiktól kell énekelni. Ezt a dalt mg úgyis szeretem, szóval nincs gáz. Adammel is jó lenne már talizni, majd. Na meg Tommy-val És Isaac-cal. Hiányoznak a bolondok.
Még 4szer elpróbáltam majd barátnőm a nyakamba vetette magát. Jó volt újra megölelni Nórit. Rögtön kezdetét vette egy csajos  délután, este.

3 comments:

  1. Nagyon jó lett! Adam szemszögét bírtam a legjobban! Bírtam a beszólásait, 'Én a meleg fronton harcoltam, szomszédom meg a más nemzetiségűek frontján harcol.' :DD xd jó pofa lett! várom a következőt! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy tetszik :)
      Igen Adam részt én is vidáman írtam:)

      Delete
  2. Hol is kezdjem. Nem volt rossz rész egyáltalán, csak hiányzott a végéről a "bomba", ami úgymond robbant volna a végén. Például izgalmasabbá tehetted volna azzal, hogy nem mindenki egyöntetűen Lorira szavaz, hanem lesz olyan is, aki Steve-re. És szerintem Lori kaphat még bőven kritikát. Nagyon figyelj arra, hogy a szereplő ne legyen agyonsztárolva. Előfordulhat, hogy az olvasó számára irritáló válhat a karakter. Még csak ennél a résznél lehetett észre venni, hogy mindenki csak dicséri, és nem nagyon szidja Lorit, de még egyáltalán nem vészes, nem ront a történeten. Én azt tanácsolom (persze te írod a sztorit, én nekem semmi jogom nincs beleszólni), hogy Lori kapjon még bőven kritikákat, simán elbírná a karaktere. És tetszett, az, hogy azért kellett párbajozni, mert bevallotta, hogy félig magyar. Adam-es résznél pedig dőltem a röhögéstől. Összegezve jó kis fejezet volt, várom a következő hetit is. Bruno Mars szám lesz, jujj. Szép munka! :) :)

    ReplyDelete