Wednesday 27 June 2012

XVIII. fejezet

Sziasztok
Igen egy újabb rész ;)
Nos ne felejtsetek el komizni, gombot nyomogatni lent és a jobb oldalt kitettem egy szavazást! hajrá!




Ez nem lehet igaz!!!! De várj, mégis igaz…Csak ültem tovább a fotelben, s az álmaim pasija máris feledésbe veszett… Telefonom mivel az ölembe volt, gyorsan tárcsáztam anyát.
-          Szia, anya. Ma otthon vagytok? 
-          Igen kicsim, miért? – aggodalmaskodott anya
-          Semmi baj, csak egy kisebb affér miatt ma estétől tilos a kijárás. És hazaugranék összeszedni még pár cuccot
-          Remélem nem te miattad van ez az egész…
-          Anya, komolyan? De akkor nem sokára otthon leszek.

Épp a kocsiban ültem, mikor eszembe jutott Adam! Mivel, nem tudtam merre van, mit csinál ezért csak egy SMS-t küldtem neki
„Szia Ad, merre vagy? xoxoLori”
Válaszra nem kellett sokáig várnom, s „villámujjú” BB máris válaszolt
„Szia Lora, Otthon vagyok még ma. De miért? Ui.: Tommy mondta, hogy Lora-t írjak csók Adam”

Lora? Micsoda új becenevek. De tetszik. – vigyorodtam el magamba. Lori, Lora tökmindegy. Már vártam a viszontlátást a srácokkal. Hiányzik az a három bolond. Nem is hiszem el hogy mind a hárman, majdnem 30 vagy kicsivel több mint 30 évesek.
A kocsiban ülve gondolkoztam, hogy miket hozzak magammal. Minden esetre több ruhát, a laptopom és a nyeremény Ipadot hazaviszem, kikapcsolom, hisz úgy se használhatom. Meg azt hiszem a telefonokat is elveszik tőlünk. De azt nem hagyom otthon.

Direkt nem válaszoltam Adamnek, hagy egye a fene. Bár minek izgatná magát ilyen apróságokon? Hazamentem s anyu és apu is otthon voltak. Ritka pillanat a családunkba. Mindenki otthon. De azt hiszem a legjobban a kutyusom örült nekem.
Első utam a szobámba vezetett s már pakoltam is. Anyuék is követtek, s vázoltam a helyzetet, hogy mi miért történik. Ezután magamra is hagytak, mert dolgozniuk kell. Vasárnap… na persze… három bőröndöt teletöltöttem  ruhákkal, s levittem a nappaliba. Gyerek volt még az idő, alig fél egy, így kulcsomat eltéve átmentem Adamhez. Persze a hátsó ajtó, hogy mindenkit meglepjek.
Bementem a teraszajtón, s elkiáltottam magam
-          ADAM!!! Itthon vagy? – majd kuncogtam egyet. Valaki annyira meglepődött, hogy leesett valószínűleg a kanapéról.
-          Lora? – kérdezte meglepetten Adam, szintén kiabálva.
-          Igeen. Zavarok?
-          Nem. Gyere a nappaliba.
-          Amúgy, honnan jött a Lora becenév?
-          Nem tom’ – vonta meg a vállát színpadiasan. – Tommy találta ki
-          Na, de lényegtelen is. Elbúcsúzni jöttem – mondtam kicsit meggyötörten hisz ki ne akarna a külvilággal kommunikálni?
-          Micsoda???? Elköltözöl? Feladtad a versenyt? – csodálkozott a szupersztár
-          Nem. Simon, kitalálta, hogy tilos a kijárás és a kommunikáció a külvilággal míg versenyben vagyunk, mert Alex elment egy klubba, s ott sztriptíztáncosnőkkel szórakozott, címlapra került, botrány, kizárták, mi meg szívunk mint a torkos borz. Így ma mehetünk ki utoljára, szedhetjük össze a cuccunkat  amik kellenek, utána ki tudja meddig, max. 2 hónapig, csaó külvilág. Egy dobozban fogunk élni. – rogytam le Ad mellé a kanapéra
-          Igen, az elején nagyon szar lesz. De ne ellenkezz. Csak, hagyd, hogy megismerd a többieket, csak nem olyan kibírhatatlanok. És hidd el, amúgy se lesz sok időd sopánkodni, hisz majd ha eljutsz a legjobb 5 közé, szinte az egész napod próbákból fog állni. Énekelsz, alszol és ha szerencséd van meg tudsz enni egy ebédet jóízűen s nem kell kapkodnod. Lori, őszinte leszek, irtó kemény lesz, de éged kemény fából faragtak, s ki fogod bírni. Meg készülj fel. Ha kikerülsz z idol házból az újságírók szét fognak szedni
-          Köszi Adam. Ez sokat jelent nekem, hogy ezeket elmondtad
-          Nincs mit, Lora. Tudod, örültem volna ha ezt valaki nekem is elmondja.

Ezután, még egy ideig beszélgettünk a GlamRock koronázatlan királyával, aki olyan emberinek tűnt. Nem mondanád meg róla, hogy szupersztár. Egy átlagos férfi. Szinte lehetetlen elképzelni, smink, feltűnő ruhák, és csillámpor nélkül. Vagy talán mégsem lehetetlen? De. Talán kis csoda, hogy úgy láthatom ahogy kevesen. A kanapéján elterülve bámulunk egy részt a CSI-ből, s Adam, mackónadrágban ül mellettem, egy kopott AC/DC felsőt visel, és semmi smink rajta. Fekete körömlakkja már egy kicsit lepattogott, s újrafestésre lenne szüksége. A reklám ideje alatt arról beszél, hogy a következő albuma sokkal letisztultabb lesz. Bye bye Glitter, feltűnő ruhák, sminkek. Nem. Ezeket elhagyja Adam Lambert. Egy olyan album van készülőben, ami letisztult. Nem egy lázadó rocker gondolatai, bulizási vágya. Ad nevetve mesélte el, hogy ezt a vágyát kiélte a világ körüli turnén. Most már nem csak a tízen éves kis csitrik – ekkor rám nézett szája mosolyra húzódott s eleresztett egy „bocsit”-  kedvence akar lenni. Hanem az idősebb korosztályé is.

Még hosszasan beszélgettünk, majd mivel az idő későre járt, a limó meg jött értem elbúcsúztam Adamtől, majd anyuéktól is, és visszamentem a börtönbe. De várj. Ez rosszabb mint a börtön. Ott legalább az ember fogadhat látogatókat. Fanyarul elmosolyodtam, s néztem a várost. Hiába jár egyre későbbre az idő a városban az élet még mindig nagy. Sőt talán nagyobb mint nappal, hisz a hőmérséklet már csökkent pár fokot. Mikor megláttam egy - egy babakocsis anyukát, vagy apukát elmosolyodtam. Mindig is szerettem a gyerekeket s már ösztönös volt, hogy mosolygok a közelükben.

Mikor odaértünk az Idol házhoz lefagyott az arcomról a mosoly.

***

Rengeteg idő eltelt már mióta bent vagyunk. Teljesen elvesztettem az időérzékem, s nem is tudnám milyen nap lenne ha nem segítene egy naptár ebben. Komolyra fordítva a szót, a naptárat nem nagyon szoktam bámulni. Az idő múlását inkább azon veszem észre, hogy egyre kevesebb a versenyző, s egyre közelebb vagyunk a fináléhoz. Nehéz dolga van az ember lányának, hisz a hétvégén már azért fogunk „küzdeni” hogy bekerüljünk a legjobb 3 közé. Igen jól olvastad, kb 1,5 hónap telt el mióta be vagyunk zárva.
Adamnek igaza volt. Nehezen teltek az első napok aztán tényleg ahogy Adam mondta monotonná váltak napjaink, heteink. Próba alvás evés, és eddig 2szer tudtam nyugodtan enni. Az is azért volt mert egy rémálom után nem aludtam vissza így korábban mentem le reggelizni.
Szóval mint említettem a verseny már így eltelt. A következő élő show holnap lesz. Ebből ügyesen következtetve kitalálhattad, hogy péntek van. Hurrá! Tapsot neked! És ezt bizony nem a szép szemeid miatt kapod. Na jó. Vissza a valóságba. Ugye most már 2 dalt kell énekelnünk. Az egyiket szólóba nyomjuk míg a másikat egy kiesett versenyzővel. Duettet. Imádok énekelni, imádok szerepelni. Hétről hétre megmutatni mind azt ami bennem van. A 6dik héten Simontól végre megkaptam amit mindig is vártam. Kijött belőlem a hang! Tudod nekem ez mennyit jelent? Rengeteget.
Nos, nem beszéltem még neked, hogy kik maradtunk bent. 2 lány, 2 fiú. Név szerint Yasmine, Gerry, Hutch, és én. A legjobb barátnőm Abbie kiesett. Ráadásul én ejtettem ki. Múlt héten mi párbajoztunk, (én harmadjára. Másodjára akkor párbajoztam mikor az első heti „bezártság” volt.) nehéz volt elfogadni, hogy az én hibámból nem folytathatja a versenyt, de ő csak annyit mondott: „nyerd meg helyettem is.” Meghatódtam. Mikor „kijutok” innen (most már remélem eljutok a döntőig) első dolgaim között lesz felkeresni Abbie-t.
Gondolatmenetemet Hutch szakította félbe
- Gyere Lora (igen már ő is így hív. Nem bánom. Van amikor Lora van amikor Lori vagyok. De az egész Amerika Lorinak ismert meg) – próba van. Holnap show time, s jól kell szerepelnünk. Nem akarok még kiesni. – Igen holnap vele fogok énekelni. De hogy mit is. Az maradjon az én titkom. (Holnapig – hihi)



Adam Szemszöge
Lora már nagyon rég járt nálam elbúcsúzni. Várj olyan rég, hogy ezen az estén a kanapémon ülve bámulom az American Idolt. 2 perc s kezdődik. Komolyan tűkön ülök, s kíváncsi vagyok Lori előadására, meg a duettre is. Azt tudom, hogy előbb egyedül fog szerepelni, de magam is izgatottan várom mivel rukkol elő.
Lori másodikként fog színpadra lépni. Jó. Addig csinálok popcornt. S készítem elő a telefonom, hogy szavazzanak. Hajrá Loriii.

Amíg vártam, hogy az első versenyző befejezze az előadását, addig elgondolkoztam az elmúlt idők eseményein. Ha Lora visszatér a nagyvilágba sok meglepetéssel fog találkozni. Kikerül az Idol védelme alól, s sokként éri majd őt az őt körülvevő hisztéria. Mert igen, Lori sok kislány példaképe lett. Akaratlanul is. Pedig tudom, én hogy nem az a tipikus jó kislány, de sokan nem tudják ezt. A benne lakozó ördögöt mindig elnyomja.  Haha. Vicceltem. Amúgy nem, nem is  olyan ártatlan mint ahogy látszik mikor bájosan mosolyog a kamerába.
Nem csak ezen fog meglepődni. Sok minden kiderült. Például, hogy rokonok vagyunk. Nem. Nem viccelek.  Elmesélem inkább, hogy –hogy derült ki
2 hete történt az egész. Anyukámék eljöttek meglátogatni engem, s épp a kocsi feljárón álltam le. Tudni kell a házunk úgy van, hogy Lora-ék kocsi feljárója és a miénk egymás mellett van. Szóval mikor apu kiszállt a kocsiból (igen most együtt jöttek) akkor állt meg Lori anyukája is
- Szia Adam – köszönt vidáman Mrs. Lambert, azaz Judith. Igen megengedte, hogy tegezzem.
- Jó napot Mrs. Lambert – köszöntem, megszokás szerint
- Adam! - nézett rám megrovóan
- Jajj. - Kaptam a fejemhez. – szia Judith. Hogy vagy? – kérdeztem rá hogylétére
- Jól vagyok Adam. Bár már hiányzik Loretta. – mosolygott kicsit szomorúan
- Adam, kisfiam. Ki ez a nő? – kérdezte apám mikor mellém ért.
- A szomszédom. Judith Lambert. Nemrég költöztek ide, úgy 3 hónapja, Magyarországról. De azelőtt, itt élt LA-be. Lori szerint, az anyukája összeveszett a családjával, ezrét Európába költözött.
- Azt hiszem, én ismerem őt. – suttogta apám
- Honnan ismered ezt a nőt, Eber? – kérdezte anyám. – Talán ő is a szeretőd volt?
- Anya! – szóltam rá anyura
- Nem Leila. Ő a húgom. – mondta apám
- TESSÉK? – kérdeztem vissza.
- Jól hallottad fiam. Judith a húgom.

Ezután apám odament Judithoz, ki nagy csodálkozva, könnyek között megölelte apám. Ezt komolyan NEM HISZEM EL! Lora az unokahúgom! Végül Judith átjött hozzánk, s megbeszéltük az egészet. Le vagyok döbbenve. 

6 comments:

  1. Húú, egy ilyen fejezet után nehéz 'megszólalni'. Ez kemény. Tátott szájjal fejeztem be ezt a részt. Húú, nem tudok semmi értelmeset leírni csak annyit, hogy az előző és a mostani rész valami fergetegesek lettek. Könyörgöm, most rögtön írd meg a folytatást, most azonnal! Adam nagyon nagy ász.Lora, mint új becenév is őrületes. *-* <3 Folytatást most, azonnal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon örülök, hogy ilyen jól sikerült meglepnem téged. Nagyon jól esnek a "szavaid" miszerint az utolsó 2 fejezet jól sikerült.
      Kérésed, számomra parancs, csak még nem publikálom ;)
      Örülök, hogy tetszik a Lora becenév. Nekem is tetszik ;)
      folytatás: Coming soon ;)
      xoxoBella

      Delete
  2. hűha! :O mondjuk én sejtettem, de na :DD Lora becenév nekem jobban is tetszik, mint a Lori :) amikor Ad beszélt Loráról, hogy ő egy nem egészen ártatlan lány hát ááá :DDD xd nagyon bírtam! várom a következőt! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. te kis jósnő :D
      nekem is nagyon tetszik Lora azért is írtam bele :P
      hát Ad, a kis huncut :P

      Delete
  3. Hmm Lora...Szerintem is jobb, mint a Lori! :D Adam-nek az a monológja..<3 Várom a következőőt! :)
    xoxo Nóri

    ReplyDelete
    Replies
    1. győztetek :P mindenkinek jobban tetszik :D (nekem is)

      Majd a héten jön a kövi :)

      Delete